Patariko Mahtaw - 2016-06-30 21:29:49

Nekomanci - rasa przedstawiająca połączenie zwierzęcia z człowiekiem. Mają zdolność do zmienienia swojej formy w gatunek zwierzęcia którego są połączeniem. Ich charakterystyczną cechą są zwierzęce uszy i ogony. nazwę tej rasy zapoczątkował pierwszy taki przypadek  przedstawiający człowieka kota powstałego w wyniku nieudanych eksperymentów czarownic. Postać ta przypominająca ludzka istotę wyróżniała się kocimi uszami oraz puchatym ogonem. W wyniku tego zdarzenia czarownice postanowiły spróbować stworzyć inne gatunki dzięki czemu dnia dzisiejszego możemy zaobserwować również inne gatunki tej rasy
Panmanci czyli człowiek panda
Siła +6
Wytrzymałość +7
Szybkość +3
Zręczność +4
Zmęczenie \mana +3000

Mausmanci  człowiek mysz
Siła +2
Wytrzymałość +5
Szybkość +7
Zręczność+6
Zmęczenie \mana +3000

Wolmanci człowiek wilk

Siła +6
Wytrzymałość +5
Szybkość +7
Zręczność +4
Zmęczenie \mana +2400

Rabmanci człowiek królik

Siła +4
Wytrzymałość +3
Szybkość +6
Zręczność +5
Zmęczenie \mana +3600

Domanci człowiek pies

Siła +5
Wytrzymałość +6
Szybkość+7
Zręczność +4
Zmęczenie \mana +2400


Rasa ta dzięki swojemu rozwojowi na przestrzeni lat ma również swoje klasy

Czarodziej: klasa używając magii opierającej się na żywiołach
Siła + 2
Wytrzymałość + 3
Szybkość +3
Zręczność +2
Zmęczenie/mana +3000


Władca zwierząt: klasa ta nie walczy wręcz. Posługują się oni swoimi wiernymi kompanami jakimi są ich zwierzęta posiadające rożne zdolności. mają dwóch kompanów jednak nie mogą walczyć dwoma jednocześnie. Gdy dochodzi do starcia bezpośredniego między przedstawicielem tej klasy, a przeciwnikiem posługującym się bronią białą staje się on praktycznie bezbronny.
Siła +3
Wytrzymałość +3
Szybkość +2
Zręczność +1
Zmęczenie\mana +3300

Tropiciel :  Ich głównym celem jest polowanie i w tym kierunku się szkolą. Ich najlepszej rozwinięta zdolnością jest posługiwanie się bronią białą oraz zastawianie pułapek
Siła +4
Wytrzymałość +3
Szybkość +4
Zręczność +5
Zmęczenie\mana +1200

Kaplan: kapłani posiadają jednego towarzysza. Ich zdolności ograniczają się do wzmacniania swojego kompana oraz do uzdrawiania ludzi jak i zwierząt.

Siła + 2
Wytrzymałość +3
Szybkość +3
Zręczność +2
Zmęczenie\mana +3000

www.wsziagrupac.pun.pl www.lilental.pun.pl www.am.pun.pl www.klasati94.pun.pl www.mythbusters-pogromcy.pun.pl